LaTeX javascript thingy



Saturday, January 15, 2011

Nystart

Återupplivar min gamla blog. Registrerade den för att skriva om mina öden och äventyr i Sydafrika under våren 2010. Kommer nu att använda den som verktyg för att kommunicera om vad som händer inom KFUM Umeå. Framförallt kommer jag skriva om sådant som angår Nydala men kommer även att sträcka mig långt utanför gårdens gränser. Nydala är en del av KFUM Umeå, som i sin tur är en del av världens största ungdomsorganisation. Det finns därför gott om frågor som skulle må bra av att lyftas fram i ljuset lite mer.

Jag tänkte passa på att säga att man söker tjänst som lägerledare HÄR!

Jag tänkte även ta tillfället i akt att meddela att jag tänker avgå från alla mina styrelseposter i KFUM Umeå vid årsmötet nu i april 2011. Jag har haft 3 bra år och känner nu att det är dags att prova på nya vägar. Jag är övertygad om att det finns någon annan som kommer att kunna spela min nuvarande roll inom organisationen - kanske någon som kan klämma fram ännu lite mer entusiasm än vad jag haft det senaste halvåret. Jag kommer absolut inte lämna verksamheten, bara hitta nya en ny roll inom den.

Fred,
Gustaf

2 comments: