LaTeX javascript thingy



Thursday, February 18, 2010

Vad händer?

Okej, detta är på gång

Lördag 27e februari lämnar jag Umeå. Tisdag 2a mars sätter sig jag och Helena på flyget till Durban.

Först ska vi, och några nyanställda på YMCA, gå en tredagsars introduktionskurs i Pietermaritzburg. Sedan åker jag tillbaka till Durban där jag ska bo i tre månader.

Jag ska bo på "the student YMCA" och spendera dagarna på Anchor House. Jag kommer att assistera folk där med att bygga hemsidor, facebookgrupper och liknande. Det kommer även att bli en massa besök i olika former av aktiviteter.

1a juni kommer jag hem igen. Lagom till lägersommaren!

2 comments:

  1. Sweet! Lycka till! Synd bara du ska jobba med internetgrejer och inte kan koppla bort totalt.

    ReplyDelete
  2. Wee! Fast lite dum timing där, kommer ju till Umeå just den helgen. :) Jaja, ha det trevligt, ta en massa Dagens-foton! ;)

    ReplyDelete